Οδηγός εφαρμογών

Οδηγίες για χρήση του Webex

1) Στέλνει το url ο εκπαιδευτικός. Αφού νωρίτερα πάει στη γραμμή μενού του webex, Meeting και κάνει unlock την τάξη.

2) Ο μαθητής όταν πατήσει πάνω στο link, στην οθόνη που θα εμφανιστεί (εικόνα1), πατάει ¨Ακύρωση¨ στο παράθυρο που βρίσκεται στο κέντρο ψηλά και μετά κάνει κλικ στην επιλογή ¨join from your browser¨ που βρίσκεται στην εικόνα μέσα σε πλαίσιο.

3) Στη νέα σελίδα που θα εμφανιστεί (εικόνα2)  βάζει το ονοματεπώνυμό του και πατάει Next. Το email δεν χρειάζεται.

4) Στην επόμενη σελίδα πατάει το βελάκι στο κάτω μέρος που γράφει “Call me”

5)  Στην καρτέλα που θα εμφανιστεί επιλέγουμε το: “using computer for audio”

6) Έπειτα επιλέγουμε το: “Join meeting”

7) Μεταφερόμαστε στην αίθουσα και ο εκπαιδευτικός αφού μπουν όλοι οι μαθητές κάνει lock πάλι την αίθουσα από τη γραμμή μενού “Meeting”.


Οδηγίες για σύνδεση με το Ms Outlook 2010

Ύστερα από σχετικά αιτήματα διευθυντών σχολικών μονάδων περί οδηγιών των ρυθμίσεων σύνδεσης του λογαριασμού webmail του ΠΣΔ στο Outlook και σε διάφορα άλλα προγράμματα αλληλογραφίας (πχ Mozilla Thunderbird, Αλληλογραφία των Microsoft Windows 10) σας παραθέτω σχετικές οδηγίες για μια ενδεικτική σύνδεση με το Ms Outlook 2010 στα παρακάτω βήματα:

Για τα άλλα προγράμματα αλληλογραφίας δείτε εδώ 

Οδηγίες για σύνδεση με το Ms Outlook 2010 στα παρακάτω βήματα:

Έχοντας εγκατεστημένο το Office στο Η/Υ σας, ανοίξτε το Outlook 2010 και Επιλέξτε «Μη αυτόματη διαμόρφωση ή πρόσθετων τύπων διακομιστή» χωρίς να συμπληρώσετε άλλα πεδία, και πατάτε Επόμενο.

Επιλέξτε Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Internet και πατάτε Επόμενο για να προχωρήσετε στην επόμενη οθόνη ρυθμίσεων.

Στην οθόνη καταχώρισης ρυθμίσεων του Microsoft Outlook στον τύπο λογαριασμού επιλέξτε IMAP  για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό webmail και από οποιονδήποτε Η/Υ μέσω του https://webmail.sch.gr/

 Παραταύτα αν επιθυμείτε να κατεβαίνουν τα e-mails τοπικά στον υπολογιστή σας επιλέξτε POP3.(δεν προτείνεται)

Οι διακομιστές εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας είναι mail.sch.gr.

Έπειτα συμπληρώσετε προσεκτικά τα παρακάτω πεδία:

Όνομα (Το όνομα της σχολικής σας μονάδας)

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail του σχολείου),

Τύπος λογαριασμού IMAP ή POP3

Διακομιστής εισερχόμενης αλληλογραφίας: mail.sch.gr

Διακομιστής εξερχόμενης αλληλογραφίας: mail.sch.gr

Όνομα χρήστη (αυτό του ΠΣΔ)

Κωδικός πρόσβασης (αυτό του ΠΣΔ)

Τσεκάρω το Απομνημόνευση κωδικού

Αφού ελέγξετε προσεκτικά την καταχώρηση των παραπάνω στοιχείων Επιλέξτε το κουμπί Περισσότερες ρυθμίσεις και μεταβείτε στην καρτέλα Διακομιστής εξερχομένων, τσεκάρετε το κουτάκι “Ο διακομιστής εξερχομένων (SMTP) απαιτεί έλεγχο ταυτότητας” . Στην καρτέλα Για προχωρημένους Διακομιστής εισερχομένων: 993 με Τύπο κρυπτογραφημένης σύνδεσης:SSL. Διακομιστής εξερχομένων: 587 με Τύπο κρυπτογραφημένης σύνδεσης: TLS. Επιλέξτε OK για να αποθηκεύσετε την επιλογή σας.

Τέλος, Επιλέξτε το κουμπί «Επόμενο» και μετά τον έλεγχο η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί και ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος.

Παρόμοια είναι η διαδικασία και για το Oulook 2007

πηγή: www.sch.gr


Οδηγίες – Εγχειρίδια Χρήσης για την Σύγχρονη εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (Webex Meetings)

Οδηγίες για Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς

Οδηγίες Εγκατάστασης εφαρμογής τηλε-εκπαίδευσης (Webex Meetings) για τον καθηγητή

Οδηγίες Χρήσης εφαρμογής τηλε-εκπαίδευσης (Webex Meetings) για τον καθηγητή

Πρόβλημα δημιουργίας λογαριασμού τηλε-εκπαίδευσης Webex Meetings και δυνατότητες επίλυσης

Σχετικό βίντεο παρουσίασης εφαρμογής τηλε-εκπαίδευσης (Webex Meetings) του Υπουργείου Παιδείας

Οδηγίες και σχετική ενημέρωση του Υπουργείο Παιδείας – Συχνές Ερωτήσεις